reklama

Sedemročný bojovník - všetko najlepšie!

Keď som mal sedem, nevnímal som sarajevskú olympiádu. Keď som mal sedem, nepoznal som to, čo poznáš v rovnakom veku ty. Keď som mal sedem nedokázal som toľko rozprávať, koľko rozprávaš ty.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Keď som mal sedem, nemal som súrodencov. Keď som mal sedem nechodil som na toľko športových podujatí. Keď som mal sedem...

Dnes mám 31 a ty práve dnes 7. Bol utorok, krátko pred pol dvanástou, keď som nervózny pred porodnicou stepoval a čakal na tvoj príchod. Prišiel si, hoci osud ešte s tebou bojoval. Ale ty si po týždni nerovného boja v inkubátore vyhral.

Už vtedy si ukázal, že si veľký bojovník a prvé tvoje víťazstvo bolo aj mojim veľkým víťazstvom. Odvtedy nám všetkým rozdávaš radosť.

Tento blog je len tvoj, píše sa mi ťažko ako iné blogy, ako iné kilometre textov. Pretože je zo srdca. Niekedy si ho sám prečítaš. Teraz to ešte nedokážeš. Lebo pred tebou sú len prvé písmenka zo šlabikára. Ale tieto riadky stratia iba ak tak na aktuálnosti, lebo nič z toho, čo píšem sa nikdy nezmení.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď budeš čítať MAMA MÁ EMU, vedz že MAMA MÁ AJ SKVELÉHO SYNA. A syn má skvelú mamu, ktorá ťa nasmerovala správnym smerom. A ja jej za to ďakujem. A tebe želám to, čo otec synovi želať má. Nezlomnú vôľu, bojovnosť a dobré srdce.

Jozef Havrilla

Jozef Havrilla

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Riadim sa mottom o Božích mlynoch. Verím, že sa krútia. A nik pred nimi neutečie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu